2009. május 12., kedd

Interjú Rob-bal És Kristen-nel

A szépség és a vámpír”

 
Celebrities
 
 
Movies
 
 
Trailers
 
 
Photos
 
 
Fansite Directory
 
Report Abuse
Copyright

Ha valaki vámpír bőrbe bújik, csak éjszakai életet élhet. Robert Pattinson-nal (22 éves, Londoni) is ez történt: „Napközben sosem hagyom el az otthonom; csak éjszaka élek társadalmi életet.” A Twilight-ban Edward-ot alakítja, egy vámpírt, akibe a világon minden lány beleszeretett. Robert, a Harry Potter Cedric Diggory-ja félénk, sápadt és sovány.

Tervezed, hogy kiadsz egy albumot? Mint például a Disney kölykök…
Nem tervezem, igazából ez nekem nem tetszik. Addig nem is fogok ezen gondolkodni, míg a színészet a szakmám. Csak kocsmákban szoktam zenélni. Sosem vettem fel semmilyen dalt és sosem kerestem pénzt a zenével. Vagyis talán csak 60 eurót, mikor itt ott játszottam. Nem akarok olyan franchise-á válni, mint a Disney kölykök.
Spanyolországban éltél, mikor a Little Ashes filmet forgattad.
Nagyon érdekes volt. Vidéken forgattunk, és senki sem beszélt angolul, így hónapokat töltöttem úgy, hogy egyáltalán nem beszélgettem senkivel, és Dalí-ról olvastam.

Magányos farkas vagy?
Mikor dolgozom, és mikor nincs elég információim, nekem kell egyedül felépítenem és megalkotnom a karaktert. Igazából nincs túl sok magánéletem a színészeten kívül, nincs egy baráti társaságom, akikkel együtt lóghatok. Van két nagyon jó barátom, akikkel együtt nőttem fel, de ez minden. Felébredhetek az egyik napon, és eltűnhetek anélkül, hogy bármit hagynék magam mögött.
Hogy kezeled a rajongókat?
Ez olyan, mintha két munkád lenne: a színészet és hogy fenntartsd a rajongók érdeklődését, hogy mindig legyen munkád.
Mit szeretsz csinálni a szabadidődben?
Nem járok sokat szórakozni. Szeretek egyedül eltölteni napokat, mikor olyan dolgokat csinálhatok, amiket szeretek, majd pedig este társasági életet élni. Néha unok emberekkel beszélgetni. Például elmegyek vacsorázni valakivel és negyed óra múlva már belefáradok a dologba.

Kedvenc film
Rob: “Száll a kakukk fészkére. Melyik filmet mondta Kristen? Az övé a Dzsungel könyve”.
Kristen: “Rob szereti Breathless-t. Ő ajánlotta a filmet. Az enyém… nem tudom. Szeretem az American Beauty-t.
Kedvenc dal
Rob: “Nagyon szerettem Morrisont, jeleneg a hip-hop a kedvencem. Az övé [Kristené]? A saját zenémet csak akkor játszom, ha emberekkel vagyok, ez szörnyű, nem igaz?”
Kristen: “Kedvelem a Cul de Sac-ot Van Morrison-tól. Ron nagy rajongója. Ha azt mondja, hogy nem, azt csak azért mondja, hogy ellenkezzen velem.”
Egy recept
Rob: “Nagyon jól bánok a mikróval. [Kristen] tud tésztát és húsgombócokat csinálni.”
Kristen: “Tudok konzerv húsgombócokat és tésztát készíteni. A legjobb dolog, amit Rob meg tud csinálni, egy üveg sör kinyitása.”
Mit csináltok, ha nem tudtok aludni?
Rob: “Olvasok. De én csak három órát alszok egy nap. Nem igazán szeretek aludni. Ráadásul sosem álmodok semmit, ami annyira unalmas.”
Kristen: “Írok, de ilyenkor mindig megőrülök. Rob valami olyat fog mondani, amivel ugrat titeket. Valami nagyon sötétet és drámait.”

Ha megharaphatnátok bárkit, ki lenne az…
Rob: “Kristen valószínűleg engem harapna meg [nevet]. Én szívesen megharapnék bárkit.”
Kristen: “Nikki Reed-et. Csak viccelek. Azt mondják randizunk, de ez nem igaz. Van barátom.”
(Megjegyzés: nem egyértelmű, hogy ő harapná meg Nikkit, vagy Rob harapná meg, és hogy kire utal azzal, hogy „nem randizunk”. )

Forrás: Los 40 Principales magazin 2008 decemberi szám, angol verzió: Twilight Poison

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése